Dakwah islam, Penyejuk Hati

Rabu, 19 Oktober 2016

Wanita Ini Membuat Status Di Laman Sosial AKU DAH MATI .. lihat apa yang terjadi kepada nya sangat mengejutkan..


Kejadian lemas disungai perak..Lokasi Kg.Pulau Besar,Kg.Gajah
Info Mangsa..

Anak mat zin cucu pak abdul ghafar dipercayai telah jatuh kedalam sungai perak lokasi kejadian dikawasan hadapan rumah pak abas 

 

Seakan tahu ajalnya..Al-fatihah..

”Aku dah mati datang kubur saya raya nie”itulah kata kata terakhir seorang gadis remaja bernama Nornadiah Binti Mohd 16 tahun di laman media sosial sebelum maut lemas di sungai perak kampung pulau besar,kampung gajah.

Difahamkam dalam kejadian 16:30 petang semalam mangsa di kabarkan berada di tebing sungai bersama 3 anak saudaranya,akan tetapi saat berjalan mangsa tergelincir dan jatuh ke sungai hingga tidak timbul.

Anggota penyelamat yang di maklumkan langsung ketempat kejadian dan membuat carian hingga pagi ini,akhirnya mayat mangsa Nornadiah Binti Mohd berjaya ditemukan pada jam 11:35.


Bagai manapun dalam ststus trakhir tersebut,mangsa meminta suapaya jasadnya di makamkan bersebelahan kubur arwah ayahnya.


Menurut apa yang dikongsikan wanita ini, pada mulanya dia hanya nak kongsi status dengan satu gurauan semata-mata..namun apa yang berlaku tidak disangka-sasngka dan apa yang dia katakan manjadi satu kenyataan.


Dalam status berkenaan mengatakan "Aku dah mati...dtg kubur raya ni..hahaha..mne tau cakap betul jadi kenyang ker..tolong kebumi sebelah kubur arwah ayah aku okay..tolong bce al-fatihah untuk aku okay #ingat ajal ditangan tuhan...



Dah menjadi kenyataan...
Sumber: Eberita.org

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Wanita Ini Membuat Status Di Laman Sosial AKU DAH MATI .. lihat apa yang terjadi kepada nya sangat mengejutkan..

0 komentar:

Poskan Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.